Saturday, August 25, 2007

Kenduri Oh Kenduri

Penat...letih..kenyang....mengantuk semuanya ada... apabila ianya disatukan menjadi satu resipi yang terbaik diwaktu petang macam nie.....batal terbayang-bayang...tilam memanggil-manggil.... keadaan dalam bilik yang sejuk walaupun bukan ujan....
Tengah hari tadi aku gi Nibong Tebal jap....kerna undangan Majlis kawen abang member aku.... pada mulanya tak nak pergi, tapi aku kenal family dia...dah la dulu blajar sekali dengan dia. Tapi aku menghargai kawan aku nie. Tapi bila plak aku nak kawen nie...ekekekek...nie le soklan cepumas yang selalu kena tanya oleh mak sedara aku...tension tol...mana laa aku keja lagi....iskkk



















(gambar sebagai hiasan tak de camera laaa....)

jam baru kul 3.30 petang tak tau nak gi mane....member aku ajak gi Queensbay..tapi sana tak de ape..nak gi sunway carnival baru je pergi... pastu terpantul kuar idea gi ronda-ronda kat Autocity Juru...sampai kat situ...terus member aku ajak gi Secret Resipi..adoi laaa....terasa kenyang lagi makan nasi...ajak gi Secret resipi...aku nak minum je..biasa laaaa..owang nak blanja... aku amik marble cheese cake dan member aku amik kek kesukaan dia Chocolate Indulgence cake di tambah dengan lemon blanded minum plak aku amik cappoccino.... sambil-sambil tu tengok orang kuar masuk kedai... ada pasangan nie dok suap-suap ada anak sowang..romantik plak..sik baik tak ramai owang..

kul 5.30 petang baru gerak dari Secret Resipi....kenyang teramat sangat.....

No comments: